Intensiv dag igår om alkohol och ”glömda barn” i Gävle

Igår, på min fritid, en kväll om alkoholens fula trynen.

Föreläste om de ”glömda barnen” för Bilda på Gävle Stadsbibliotek igår kl 1900.

Innan dess gästade jag och Greger Walve från ”Hela Människan” Sveriges Radio P4, kl. 1710-1730 och där talade vi  i direktsändning om alla 385 000 glömda barn som är förlamade från sitt sanna jag. Lyssna här (efter 10 minuter, kl. 1710) om tomrum som måste fyllas till döds.

Gjorde även ett inslag om tro och miss- och riskbruk i TV4, som sänds ikväll. Många berördes. Våga vara ärlig. Jag försöker. En dag i taget.

2 reaktioner på ”Intensiv dag igår om alkohol och ”glömda barn” i Gävle

  1. sven olof nilsson

    Hej! När jag vill lyssna på sändningen i P4, spelar man upp den 8 september(alltså tisdagen) med enbart musik i tjugo minuter.
    Hur får jag tag i den 9 september?
    Mvh
    Esso

Kommentera

