Föreläste i Gävle ikväll!

I över en timme föreläste jag ikväll i Gävle om vårt och mitt inte hål. Och hur man få det fyllt av kärlek och mening.

Det blev mycket folk som kom. Vikten av att leva öppet och sant, att göra sig naken för att möta Sanningen och för att möta andra är förutsättningen för nära livet möten.

Visade konkret med min berättelse att man kan säga som det är utan att man blir mindre värd. Tvärtom.

Lång dag med församlingsarbete först och sedan resor och föreläsning. Men jag prisar Gud för att jag får vara Hans verktyg för tillfrisknande och kärlek.

Imorgon är det resa till Stockholm och tv-inspelning hela eftermiddagen. Och på fredag före lunch behöver vi fler gudstjänstbeslkare till Nathanaelskyrkan för tv-inspelning där och jag predikar. Kommer du dit???…

Kommentera

